1 Haziran 2011 Çarşamba

Bazıları Hiç Delirmez / 2

"Günün nasıl geçti" dediğinde de aklımdan çıkan "günüm" geldi aklıma. Nasıl geçebilirdi ki ? Her zaman aynı cevabı vermekten bıkan ben yine aynı sıkıcılıkta "iyi geçti" diyebildim. Karşımdakinin çekiciliği ve benim yorgun halim geldi aklıma, iki farklı mevsim gibiydik. O, baharı getirmişken bedenine ben hala kış yorgunuydum.Fakat bu güzelliğinin karşısında heyecanlanmadım desem yalan olurdu. Sokakta güzel birini gördüğümde hissettiğim o duygunun çok daha yoğununu hissediyordum. Bu günü özel kılan neydi bilmiyordum, hissettiğimdi sadece bu. Sormak da istemiyordum aslında, bazı günler kendini iyi hissedersin bu da o günlerden bir tanesi olsa gerek diye geçirdim içimden. İçimden konuştuğumu hissetmiş gibi "Neden şaşırdın, sadece güzel bir akşam olsun istiyorum" dedi.Aslında onunla geçirdiğim her akşam güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder