5 Aralık 2011 Pazartesi

Bir Gün Basit Bir Adam

Her minibüse binişimde platonik olarak bir kıza aşık olur, 
ineceğim durak gelince de "musait bir yerde" diyerek şöför aracılığı ile ayrılıyoruz mesajını "platonik" aşkıma bildiririm. 
Açıkçası kısa süreli ilişkiler dendiğinde de anladığım budur benim.
Kısa süreli ilişkiler yaşarken kısa kısa anılar edinir ve bu anılarla yetinirim..

Günlerden bir gün yine gazetenin son sayfasından başlayıp,
sayfayı "Z" harfi şeklinde süzüp ve sonrasında direk spor sayfasına geçerken yanımdaki kızın da gözlerini gazeteye doğru çevirdiğini gördüm.

Ona,,
"severmisin futbolu ? " diye sordum.
sanki sorumu bekliyormuş gibi direk "hayır nefret ederim " dedi.
aynı hızla karşılık verip "bende" dedim..
Ve ekledim,,,

"nasıl seviyorlar anlamıyorum,, 22 adam bir topun peşinde ! "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder