3 Ağustos 2011 Çarşamba

İki ters bir düz

Derin suda batmamasını, yüzebildiğinin kanıtı olarak görüyordu. 
Bense kumlarda uzanarak,dalgaların bacaklarıma ulaşmasını büyük bir keyifle izliyordum.
"Hadi denize girelim " dediğin de ise ben, o "an"ın vermiş olduğu keyifle, " böyle iyi ya, hem biraz yanmak istiyorum " lafını içtenlikle kullandım.
normalde suya yavaş girip " çok soğukmuş çıksak mı acaba ? " nağaralarını atan "o" bir an hızlı adımlarla denize doğru yöneldi.
sadece hızla hareket etmesi değil, yüzünün de aynı hızl ekşimesi, beni daha da şaşırttı. nasıl oluyordu da karşı cinsin 
vucut dili bu kadar hızla değişiyordu ? Bunu düşünücek çok fazla vaktim yoktu. deniz kum güneş denilen harika üçlünün keyfini çıkartmak istiyordum.
Kafamı da kumlara dayayarak vücudumu hızlı bir şekilde ısıtan güneşin kollarına bırakıverdim kendimi.


Gözlerimi tekrar açtığım da kıyıya doğru yöneldiğini gördüm. 
Havlusuna uzanıp kumlarını temizlemeye gayret gösterirken, "o" adımlarını daha da yavaşlatarak suda yürüyor, vücudu da yavaş yavaş suyun dışına çıkıyordu. 
Saçlarını geriye doğru eliyle düzelttikten sonra "teşekkürler zahmet oldu " diyerek havluya sarıldı. 
Tatil de tek istediği biraz sessizlik olan ben " cevap hakkımı kullanmak istemiyorum " ifadesiyle yüzüne bakıyordum. Bu bakışlarımdan birşeyler çıkarmış olan "o"
"tamam tamam birşey yok" deyip yanağımdan hızlıca öptü. Anlamadığım şekilde kendi kendine bir şeylere kızıp , birşeylerden mutlu oluyordu.




"akşam ne yapacağız" sorusunu cevapsız bırakmak istesemde, bir cevap verme zorunluluğunda olan ben, cevap hakkımı  "bilmiyorum buluruz yapacak birşeyler" diyerek kullandım.
yüzünde sınavdan 85 alıp , üzülen çalışkan öğrenci ifadesiyle " neyse ben odaya çıkıyorum " dediğin de " tamam hayatım, bende birazdan geliyorum" desemde, 
hemen gelmemi isteyen  "o" yine ani bir duygu değişimiyle mutsuz olmuştu. Bense yine şaşırmış, tek istediği deniz kum güneş üçlüsü olan adam olarak kumsalda kalmıştım.


Bu kadar "değişim" bana biraz fazla gelmişti..


Anlaşılan "değişim" şarttı .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder